donderdag 5 december 2013

Succesvolle Virals

De droom van iedereen die free publicity voor zijn of haar product wil hebben is een succesvolle viral. (Voor de duidelijkheid, virale marketing is een marketingtechniek die probeert met behulp van bestaande sociale netwerken de bekendheid van een merk te vergroten ZONDER DAAR DIK VOOR TE HOEVEN BETALEN!)

Omdat films nooit genoeg onder de aandacht gebracht kunnen worden wil ik deze link graag met jullie delen.


De titel zegt het eigenlijk al: 'The 22 Best Movie-Related Viral Videos Of 2013 '. Van een middelvinger opstekende Bilbo Baggins tot een Oscar winnende Jennifer Lawrence die verandert in een hysterische fan na het ontmoeten van Jack Nicholson, en van een verrassend vrolijke Harrison Ford tot een telepathische restaurant bezoekster (mijn persoonlijke favoriet). Ook hilarisch is de manier waarop Channing Tatum de epische split van Jean Claude van Damme na doet (ik weet dat dit vreemd klinkt maar als je de filmpjes gezien hebt verzeker ik je dat het bijzonder is). 

Om een klein voorproefje te geven van wat de link te bieden heeft plaats ik hier alvast deze drie filmpjes van de telepathische restaurant bezoekster die ervoor gezorgd heeft dat de remake van de film Carrie volop aandacht kreeg, de viral video van Loki (de bad guy in de Thor-films) die toont hoe sterk hij wel niet is in vergelijking met Thor. En als klap op de vuurpijl een viral voor de film White House Down waarin Channing Tatum samen met onder anderen Jamie Foxx, Jimmy Kimmel en Miley Cyrus zijn eigen image op de hak neemt met de zin ''Channing all over your Tatum''.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten